Élménybeszámoló

Szeszélyes Május…

Sziasztok!!
A Sun City Carp Team írását olvashatjátok!!
Nagyon régóta tervezett, életünk első hosszabb túrájára érkeztünk Ádámmal (Sun City Carp Team) a kedvenc vizünkre a Háziréti Víztározóra 🙂 H-P-ig, szombaton pakolás és indulás haza….
Először is szeretnénk megköszönni a Házigazdánknak ezt a csodás egy hetet és a vendégszeretetet, amit tőlük kaptunk, nagyon segítőkészek voltak, nem tudtunk olyat kérni amit nem kaptunk meg, legyen az áram, hideg víz, jó tanács vagy egy kellemes beszélgetés. Nagyon szeretek itt lenni…
A tó és környezete nagyon üdítő, szép, rendezett, gondozott, virágok mindenhol, nagyon szép látványt nyújt.
Köszönjük!!! 🙂

Innentől pedig induljon is a horgászat… 🙂 amiért jöttünk…

Reggel 4-5 órakkor érkezhettünk meg Ádámmal a tóra, épp kezdett világosodni, hosszúhétvége hétfő reggelén érkeztünk (05,21) így már a parkolóban szembesültünk azzal, hogy nem biztos, hogy oda ülünk ahova szeretnénk…
Amikor felértünk a halőrházhoz, akkor kicsit megnyugodtam, láttam, hogy van egy terület kb .30 méter széles ahol nem világít az éjszakai fény, így az teljesen megfelelő lesz számunkra, van árnyékos rész is ha épp el akarnánk bújni a nap elől és a tó ezen része jó szokott lenni…Bepakoltunk, épp jutott nekünk is egy bója, Ádámé volt a jobb oldal és enyém a bal…
Reggel 6 óra lehetetett mire beértünk, kipakoltunk, felcsaliztuk,..
Az első nap nagyon jó volt!!!!Nekem éjfélig 11 kapásom volt 3db 10 feletti hallal a legnagyobb 17,2 kg os volt, Ádámnak pedig 7 kapása volt ebből 4 db 10 feletti hallal és egy úgy megtépte,(a kapása akkor volt amikor én fogtam a 17 kg osat) hogy olyat mi még nem is láttunk…gyakorlatilag 60-70 méterre lévő akadóba úgy ment be a hal, mint egy TANK….valószínű, hogy ez is hasonló példány lehetett mint az enyém….)
Nagyon jó kezdés volt…18 kapás reggeltől estig..7 db 10 feletti…Este volt, hogy 3 bot elsült egyszerre, többször dupla kapásunk volt….Alap a 2 bölcső,2-3 merítőszák…fertőtlenítők,..stb.stb..

Sokszor elmondom, hogy ez a víz mindig meg tud lepni valami váratlannal, ez most sem történt másképp 🙂 Vagy a légnyomás vagy az ívás vagy nem tudom milyen oknál fogva de innentől mintha elvágták volna…Reggelente mindig korán kelek, így az első órákban még tudtunk fogni 2-3 halat de 9-18 óráig mintha megszűnt volna az élet előttünk, talán 1-1 pontyot sikerült becsapnunk, tényleg mindent megtettünk (pásztáztunk ,PVA, 1 szem mini Pop up, távolabbról próbáltuk, közelebbről…kisebb horog, vékonyabb előke, volt amikor hálózni kellett a bojlit mert annyi apróhal volt előttünk, hogy egy óra alatt minire faragták a 20 as főzött bojlit, persze dupláztunk és tripláztuk is….nagyon nehéz volt…és nem ment, hiába minden…Nem sokan horgásztak mellettünk így volt hogy másik bójához is horgásztunk, kerestük a halat…de az is hiába..
Ahogy jött az este akkor viszont életre kelt a víz, Ádám fantasztikus halakat fogott, tényleg bámulatos volt.
Minden nap 3-4-5 db 10 kg feletti halat mérlegelhettünk tőle én meg jobbára maradtam 9-10 kg között, néha elcsíptem egy-egy 10+ os at de úgy érzem én sem szégyenkezhetek 🙂

Az 5 nap alatt 75 db pontyot fogtunk és 2 kicsi Amurt. Volt még 8 kapás ami nem akadt meg, valószínűleg nem táplálkoztak jól a halak, de ez észrevehető is volt és 3 nagy hal tudott megtépni minket…Ő értük még visszajövünk…..
A halak összsúlya kereken 560 kg volt.
Összesen 24 db 10+ os halat sikerült fognunk és 15 db 9-10 kg között is a horgunkra akadt 🙂
A halak nagyon erősek, még egy 4-5 kg közötti pikkelyes is úgy küzd mintha egy 10 kg feletti lenne, pláne még a 10 kg felettiek, látszik rajtuk, hogy erősek, szépek, egészségesek és jól érzik itt magukat nagyon!!!
Vigyázzunk rájuk és nagyon nagy örömökben részesítenek majd bennünket továbbra is!!!

Annyit elmondhatok mindkettőnk nevében, hogy a 6 napig tartó pecázás NAGYON rövid idő. Hamar eltelt…
Első napunkat Ahmedékkel tölthettük, örültem, hogy ismételten találkozhattam velük!!Remélem, hogy horgászunk még együtt! A többi időt pedig a Budapesti barátainkkal osztottuk meg ami 4 eseménydús nap volt!!Ők is szép halakat fogtak! Köszönjük nekik is és a Háziréti Víztározó Házigazdáinak is!!! 🙂
Mindenkinek hasonlót örömöket kívánunk!!!!